Tout sur la nouvelle Peugeot 301

jetzt nach zwei ganz

Pour discuter de tout ce qui touche au moteur, à l'échappement, l'admission, le refroidissement, etc...

jetzt nach zwei ganz

Messagepar Banning » Ven 16 Aoû 2019 06:35

De Forerunner 645 (muziek) is een hardloophorloge met een middelhoog bereik, dus ik Nike Air Max 2017 Donna had hoge verwachtingen.

Satellietverwerving gebeurt meestal bijna onmiddellijk, hoewel ik soms een minuut moest wachten totdat het horloge mijn locatie zou oppikken. Ik kan niet vaststellen waarom ik soms langer zou moeten wachten, vooral wanneer ik start vanaf dezelfde plaats als waar mijn laatste run eindigde. Gelukkig is dit de uitzondering en niet de regel, maar het gebeurt nog steeds.

In een poging deze negatieve relatie tussen het gebruik van mobiele telefoons en fitness te verklaren, werden alle deelnemers ge?nterviewd over hun dagelijkse fysieke activiteiten, zittend gedrag en gewoonten van het gebruik van mobiele telefoons. Uit de antwoorden van de deelnemers kwamen twee mogelijke verklaringen naar voren waarom het gebruik van mobiele telefoons negatief werd geassocieerd met cardiorespiratoire fitheid. Ten eerste Nike Internationalist Damen beschrijven deelnemers het gebruik van mobiele telefoons meestal als een zittend gedrag. Bovendien meldden gebruikers van mobiele telefoons met een hoge frequentie, in vergelijking met gebruikers van lage frequenties, zich bezig te houden met een groter aantal sedentaire gedragingen (bijvoorbeeld videogames spelen, tv kijken, enz.). Daarom kan het gebruik van mobiele telefoons een marker zijn voor een breder scala aan zittend gedrag, wat volgens onderzoek doorgaans ten koste gaat van fysieke activiteit [23-26]. Ten tweede identificeerden de deelnemers het gebruik van mobiele telefoons als een potenti?le afleiding tijdens geplande oefeningen en beschreven hoe het een bepaalde trainingsronde kan verstoren. Dit idee wordt ge?llustreerd in de volgende uitspraken van twee verschillende deelnemers in antwoord op de vraag: "Denkend aan Nike Cortez Heren uw dagelijks leven, zou u zeggen dat uw mobiele telefoongebruik uw lichamelijke activiteit verhoogt of verlaagt?" De deelnemers antwoordden:

Misschien afnemen. Ik weet het niet zeker. Ik bedoel, soms zal ik lopen en sms'en op de loopband, maar het is niet alsof ik stop om een ??sms te sturen, ik loop nog steeds. Hetzelfde geldt voor de elliptische trainer als ik een sms moet sturen. Ik ben een beetje gewend geraakt aan balanceren, zodat ik kan sms'en als dat nodig is. Of, als het te lang is, zoals bij mijn moeder, dan bel ik haar en ga ik nog steeds op de loopband, misschien ga ik niet zo snel, maar ik ga nog steeds.

Het horloge is licht van gewicht, de wijzerplaat is groot maar zit goed om de pols. Ik denk niet dat ik meer zou kunnen vragen op het gebied van pasvorm en comfort. De wijzerplaat heeft een geweldige leesbaarheid, Adidas Zx Flux Damen zelfs in volledig zonlicht. Als je 's nachts loopt, moet je het achterlicht inschakelen, maar je kunt het zo instellen dat het alleen tijdens de run aan blijft en niet continu (batterijbesparing!).

Voordat ik verder ga praten over het gebruik van de Forerunner 645 Music tijdens een daadwerkelijke run, wil ik u enkele opties laten zien die u kunt kiezen voordat u gaat hardlopen.

Instellingen uitvoeren: u kunt uw gegevensschermen aanpassen (hoeveel en welke informatie op elk scherm). Persoonlijk gebruik ik een aangepast scherm met 4 gegevensvelden: timer, afstand, huidige hartslag en cadans. Ik kan gemakkelijk op de omhoog / omlaag-knop drukken om toegang te krijgen tot andere gegevens waarnaar ik misschien wil kijken, zoals tempo.
U kunt waarschuwingen toevoegen, van voor de hand liggende dingen zoals hartslag, tempo, enz.Nike Air Vapormax Dames Die u laten weten wanneer u bepaalde drempelwaarden overschrijdt, tot meer persoonlijke drempelwaarden, zoals herinneringen om te eten / drinken na een bepaalde tijd of afstand, of om te gaan weer thuis na een bepaalde afstand / tijd ...
Training: hier kunt u de trainingen selecteren die u van Garmin Connect hebt gedownload of standaardtrainingen uitvoeren, zoals intervallen, afwisselend rennen / lopen. Je kunt een test voor je lactaatdrempel uitvoeren (vereist een afzonderlijke HRM-borstband), een vorige run van je rennen ..
Navigatie: met dit menu kunt u cursussen laden die u eerder vanuit Garmin Connect hebt geüpload of nieuwe rechtstreeks vanaf het horloge maken. U kunt ook eenvoudigweg "Terug naar start" selecteren wanneer u verdwaald bent en het horloge zal u naar waar u bent begonnen verwijzen.
Dus nu voor de run zelf. Zoals ik al zei, is het horloge licht van gewicht en is het scherm in één oogopslag duidelijk leesbaar. Ik gebruik meestal een scherm met vier gegevensvelden met zwarte lettertypen op een witte achtergrond (allemaal aanpasbaar) en er is voldoende resolutie om alle vier onderweg duidelijk te kunnen lezen.

Ik zette automatische rondes van 1 km op en zodra ik een ronde had voltooid, geeft de wijzerplaat de tijd voor de laatste ronde weer en als je je koptelefoon op hebt, krijg je er een snel gesproken bericht over.
Banning
Pilote du dimanche
Pilote du dimanche

Retourner vers Moteur • Echappement