Tout sur la nouvelle berline Peugeot 301

Voici une des premières illustrations de la future Peugeot 301. On reconnait au premier coup d’œil les traits de la 208 dévoilée récemment, voire même un peu trop, mais le résultat reste très bien proportionné (hormis les jantes légèrement surdimensionnées) pour un résultat plutôt agréable à regarder.

L’auteur de ce montage reste inconnu, s’il passe par ici, qu’il n’hésite pas à se faire connaitre. 🙂

Peugeot 301 - Illustration

4 commentaires

  1. olivier_d dit :

    Peugeot se décide enfin à refaire des voitures normal ..
    Après des formes de carrosseries aux allures disproportionnées, espéront que Peugeot ne fera pas trop dans l’originalité à l’image de la planche de bord de la 208.

  2. fab dit :

    Ouaw, superbe. Peugeot (re)montrerait enfin son talent. Ils iraient même plus loin que ça car c’est très classe.

  3. Driveurdu57 dit :

    Magnifique… Si seulement c’était vrai …

    • Nobuhiro dit :

      Gittlin’s essay addresses the issue of the media’s peasrvive influence in the lives of everyone. Most importantly his main focus is on the Broadcast news and journalism and how they can manipulate and frame certain worldwide events in regards to the political and economic forces that control the production of these stories . Evidentially he highlights one of the commonly used notions of whoever controls the symbols/signs controls the world, and as such the media has a way to reinforce its hegemonic ideologies that permeate society so as to keep the ones who are not aware or ignorant in that perpetual state. Thus Gitlian shows that because the media has this power by illustrating the populations dependence on the media, and how most of the information on the news is framed but people don’t question it due to not only the code of ethics that we hold journalists up to but in the very way that the media explains or relates the story to us, through the use of psychology so that people themselves don’t find themselves questioning the motive behind the image presented to them. Another problem he finds is how the media is able to establish societal norms and make things appear normal when in actuality is the media itself that have naturalized the images and symbols. Thus Gitlian choose to address this problem by using the 60s as a case study of the power of the media, but most importantly the News.

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